SOCIALINĖS GLOBOS NAMŲ SEKRETORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
1. Sekretoriaus (valdymo tarnyba), darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė yra
priskiriama kvalifikuotų darbuotojų pareigybių grupei.
2. Pareigybės lygis – C.
3. Sekretoriaus pareigybė reikalinga organizuoti globos namų dokumentų rengimą,
tvarkymą ir apskaitą, direktoriaus darbotvarkę, darbą su lankytojais.
4. Pareigybės pavaldumas – sekretorius pavaldus direktoriui.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI, EINANČIAM ŠIAS PAREIGAS
5. Sekretorius turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
5.1 turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ar profesinę kvalifikaciją ir ne mažesnę kaip 3 metų dokumentų valdymo patirtį;
5.2. žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės
nutarimus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą, personalo dokumentus, darbo teisę;
gebėti organizuoti direktoriaus darbą: lankytojų priėmimą, posėdžius, pasitarimus ir kt.;
5.4. privalo mokėti be klaidų spausdinti, naudotis naujomis ryšių ir kitomis perdavimo priemonėmis, organizacine technika;
5.5. mokėti dirbti kompiuteriu su MS Office programomis;
5.6. žinoti saugos ir sveikatos darbe bei priešgaisrinės saugos reikalavimus.
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6. Sekretorius vykdo šias funkcijas:
6.1. savo darbe vadovaujasi globos namų nuostatais, vidaus tvarkos taisyklėmis ir šiuo
pareigybės aprašymu;
6.2. sudaro valdymo tarnybos darbuotojų atostogų grafiką;
6.3. informuoja direktorių apie gaunamus pranešimus, padėtį globos namuose, gautą informaciją, laukiančius lankytojus;
6.4. kviečia į posėdžius ir pasitarimus dalyvius, juos registruoja;
6.5. registruoja lankytojus, paskiria jiems pokalbio su direktoriu laiką;
6.6. operatyviai sujungia direktoriaus telefoną su vidiniais ir išoriniais abonentais;
6.7. primena direktoriui būtinus darbus, dalyvavimą posėdžiuose, pasitarimuose ir kt.
6.8. informuoja globos namų darbuotojus apie rengiamus susirinkimus, pasitarimus, posėdžius;
6.9. atsako į lankytojų klausimus, priima ir suteikia informaciją telefonu;
6.10. direktoriaus pavedimu spausdina raštus ir dokumentus, derina įsakymų projektus su padalinių vadovais ir pateikia direktoriui juos tvirtinti;
6.13. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, perduoda ją vykdytojams, kontroliuoja, kad būtų laiku įvykdyti pavedimai;
6.14. priima iš padalinių vadovų ir kitų vykdytojų tik tinkamai ir tvarkingai parengtus dokumentus;
6.15. įformina naujai priimtų darbuotojų darbo sutartis,, jų pakeitimus, darbo sutarties nutraukimą;
6.16. pildo darbuotojų asmens bylas;
6.17. rūpinasi, kad netrūktų kanceliarinių priemonių, patikimai ir tiksliai veiktų organizacinė technika, kad direktoriaus darbo vieta būtų tvarkinga;
6.18. priima svečius, lankytojus delegacijas, laikosi svečių priėmimo etiketo, korektiškai elgiasi;
6.19. vykdo kitus direktoriaus nurodymus, susijusius su darbine veikla.
IV. ATSAKOMYBĖ
7. Atsakingas už darbo vietoje esančias materialines vertybes
_______________________________________